טפט על הקיר

שילוב עיצוב פנים עם טפטים

מעצבי פנים בישראל, לרוב, מעצבים את החלל בשילוב חומרים מעניינים – החל מאקססוריז בעבודת יד, פריסת טפטים על הקירות או הריהוט, בניית קירות עשויים מגבס, וחומרים נוספים.

למעצבי הפנים הישראלים יש חוש עיצובי ברמה מאוד גבוהה, תמיד יש הזדמנויות לעיצוב חדש.

בשנת 2022, השימוש בהדבקת טפטים על הקירות גוברת. והחדשות הגיעו גם לידי מעצבי הפנים.

מה בעצם כדאי לדעת אודות נושא זה? דניאל מיכאלי פותח את הנושא לראשונה ומסביר הכל.

למה כדאי להשתמש בטפטים כמעצבי פנים?

מעצבי הפנים בישראל משתמשים בכל דבר שמשדרג ותורם מבחינה עיצובית לחלל הכולל. ניתן להשתמש באביזרים בעבודת יד, באקססוריז, בריהוט מעוצב, וכמובן גם בטפטים.

אז למה כדאי להשתמש בטפטים בחלל מעוצב? באמצעות העיצובים החדשים, הטפטים מביאים תחושה אמיתית, יוקרתית, ומציאותית הרבה יותר.

הטפטים תורמים לחלל, תורמים לפן העיצובי, ובתוכם יש יתרונות.

הטפטים המודרניים מסתירים שריטות, ניתנים להורדה ולשינוי בקלות, ועוזרים בסביבה העיצובית.

בנוסף, בזכות כמות העיצובים הגדולה, הטפטים מתאימים לכל חדר אפשרי – חדרי שינה, חדרי עבודה, חלל המשחקים, המטבח, וכמובן הסלון. והתרומה הגדולה ביותר – הגנה מהבסיס, הקיר.

בהתאם לדרישה של הלקוח, בהתאם לרעיון העיצובי, ניתן לכלול בקלות את הטפטים בתוכנית.

הטפטים הינם החומר הזול ביותר בעיצוב פנים, אם זאת, ההתקנה יכולה לייקר את העסק.

טפטים ומעצב פנים – מערכת יחסים מושלמת

הטפטים נועדו לעצב, להבליט, ולשדרג את החלל המשעמם. ומהצד השני, מעצב הפנים, נועד לקחת את הדברים החשובים ביותר שיש לשוק להציע, ולהדביק אותם בחלל העיצובי.

בקיצור, מערכת יחסים מושלמת, עם אינטרסים חיוביים של שני הצדדים. טפטים ושירותיהם של מעצבי הפנים הולכים יחדיו, שניהם רוצים את הטוב ביותר – עיצוב חלל בסטנדרטים גבוהים.

בעלות של 800₪ מעצב הפנים יכול להוסיף שינוי עיצובי לחלל, על ידי השכרת שירותיו של מדביק טפטים מקצועי. ניתן להזמין את השירות גם בנפרד, ללא ספק.

לפרטים נוספים בקרו באתר מלך הטפטים.

לסיכום – בשורה התחתונה

לסיכום, טפטים הינו חומר גלם מצוין שתורם ומקל על עבודתם של מעצבי הפנים בישראל. טפטים הופכים את הזירה למעוצבת הרבה יותר, חיננית, ומלאת ברק. אם זאת, זה ממש לא קל.

בחירת הטפט והחוש העיצובי חייב להיות ברמה יוצאת דופן, גבוהה ככל האפשר. ההתלבטות והבחירה הינה החשובה ביותר כאשר עושים שימוש בטפטים על קירות ישנים.

שירותיו של מעצב פנים הינם חיוניים, נדרשים, וכמעט חובה.

התייעצו איתי לגבי כל רעיון שעולה בראשכם, אני אדאג ליישם. כל החלומות אפשריים, אם זאת, התקציב מוגבל. דניאל מיכאלי, מעצב פנים כמעט בכל תקציב.

לייעוץ חינם השאירו פרטים או חייגו: 072-3306073