עיצוב פנים מודרני

עולם עיצוב הפנים הוא רחב וכולל בתוכו מגוון מגמות, סגנונות וטרנדים. אין צל של ספק שאחת הבחירות היותר מקובלות כיום היא עיצוב פנים המוגדר כ”מודרני” ומציע בנקודת ההתחלה הרבה מאוד יתרונות מוחשיים. כעת נציג בפניכם את קווי היסוד של עיצובים מודרניים ונסביר לכם מדוע המשרד שלנו יכול להגשים עבורכם את כל החלומות.

עיצוב מודרני

מה הופך עיצוב למודרני?

עיצוב פנים מודרני, כפי שניתן להסיק משמו, הוא עיצוב שמתאים כמו כפפה ליד למאפייני העידן בו אנחנו חיים. בדרך כלל יהיו אלו בתים בעלי עיצוב יוקרתי ואורבני, סגנון הנחשב לאהוב מאוד בישראל (וממש לא בקרב אנשים מהעשירונים העליונים בחברה בלבד).

למרות שלכל חלל יש את האופן הייחודי בו הוא מנכס לעצמו אלמנטים מודרניים, ניתן להצביע על מספר קווי יסוד העומדים בבסיס הסגנון:

  •   מינימליזם – סגנון העיצוב המודרני מאופיין במידה רבה במיעוט פריטים בחלל ובהתבססות על קווים גיאומטריים. הגוונים נוטים להיות חד גוניים, כאשר הבחירה המקובלת תהיה בצורות שונות של לבן, אפור או שחור. בחלק מהמקרים ניתן לשלב גוונים נוספים בצורה עדינה, כמו גם אלמנטים שהופכים את החלל לחמים ולמזמין אפילו יותר (מוצרי טקסטיל או פריטי נוי, למשל)
  •   פונקציונליות – בעיצובים מודרניים, אפילו של חללים רחבים באופן יחסי, כל פריט הוא חשוב. לרוב האלמנטים יש תפקיד פונקציונלי מוגדר, או אפילו מספר תפקידים בו זמנית. זאת כמובן לצד התרומה שלהם למשוואת העיצוב הכוללת
  •   חומרים – חומרים דוגמת זכוכית או מתכת (אלומיניום, נירוסטה ועוד) נחשבים לשכיחים מאוד במבנים על טהרת העיצוב המודרני. הבחירה תהיה גם פה במספר קטן באופן יחסי של חומרים, אם כי שילוב בין מספר חומרים (אפילו אלמנטים הנחשבים למסורתיים יותר, דוגמת עץ) הוא בהחלט אפשרי.
  •   קידמה וטכנולוגיה – כפי שניתן להסיק, עיצוב בתים מודרני מעמיד את הטכנולוגיה במרכז העניינים. בבתים בסגנון זה, בוחרים פעמים רבות במכשירי חשמל מתקדמים ועמוסי חידושים או פטנטים. מערכות בית חכם מהוות חלק אינטגרלי מתפעול הנכס בחלק גדול מהמקרים
  •   תאורה – תאורה מקבלת תפקיד משמעותי בעיצוב המודרני, כשהבחירה בהחלט יכולה להיות בגופי תאורה מרשימים ויוקרתיים למראה

עיצוב פנים מודרני בדירה במרכז הארץ

סגנון מודרני במטבח

מטבח הוא החלל הראשון בו רבים בוחרים לשלב עיצוב פנים מודרני. העיצוב במקרה הזה יתבסס פעמים רבות על חזיתות מינימליסטיות (למשל ידיות אינטגרליות), קווים ישרים ואלמנטים עגולים. על פניו מטבח מודרני ישלב במידה רבה חומרים דוגמת מתכת או זכוכית, הנחשבים יוקרתיים, אבל עם מעט מחשבה ויצירתיות אפשר לשלב בתוכו גם אלמנטים כפריים: פריטי עץ, למשל.

מכשירי החשמל עומדים בליבת כל מטבח, ובמטבח המודרני הם עשויים להיות המילה האחרונה בתחומם.

סגנון מודרני בסלון

את השיטוט ברחבי הבית המודרני אנחנו ממשיכים עם הסלון, בו החלטה נכונה מבחינה עיצובית עשויה להיות חלוקה לחללים נפרדים, כל אחד למטרה או למטרות מוגדרות (כאמור, הפונקציונליות היא חלק בלתי נפרד מהעיצוב המודרני). ניתן למקם את האלמנטים השונים בצורה היוצרת נפחים גיאומטריים וצורות מוכרות.

למרות מיעוט החומרים המאפיין פעמים רבות חללים מודרניים, בסלון אנחנו כן עשויים לרצות לשלב מספר גוונים או חומרים.

סגנון מודרני בחדר השינה

חדרי שינה מודרניים עשויים להיות בעלי מספר אלמנטים מוגדרים. אם בסלון העדפנו נפחים, כאן הבחירה המקובלת תהיה בקווים ישרים (בין השאר עקב הממדים המצומצמים של חדר זה). את האופי והאווירה לחדר השינה ניתן לקבל דרך אלמנטים מגוונים, דוגמת טפטים, פריטי נוי ואחרים.

בחדרי שינה מודרניים בוחרים פעמים רבות ברהיטים “מרחפים”, גם משיקולי חיסכון במקום. התאורה חייבת לקבל מקום מרכזי ולהיות מותאמת לפעולות שמבצעים בחדר השינה, דוגמת מנורה לקריאת ספר לפני השינה.

המטרה: לתפור את העיצוב למידותיכם

בתחום העיצוב, אין נוסחה חד משמעית של הצלחה. אפילו אם בוחרים מראש להיצמד לסגנון מוגדר ומכירים את “חוקי המשחק” העיקריים שלו, יש אינספור דברים לייחס אותם בשטח. אין בית אחד הבוחר בסגנון של עיצוב מודרני שדומה לחברו, ומעצב מקצועי ומנוסה יוכל להתאים את הסגנון באופן מלא לבני הבית.

זוהי, במידה הרבה, המשימה העיקרית עליה אנחנו מקפידים: ליצור מבנה בסגנון עיצוב פנים מודרני, שעולה בקנה אחד עם ההעדפות, המאפיינים או הרצונות של בני הבית. אם תרצו: “לתרגם” אותם לכדי בחירות עיצוביות שונות. לכן הכרחי שהמעצב יכיר את הפן התיאורטי והמעשי של התחום, ובמקביל יקיים תקשורת פורה עם הלקוח. תהליך העיצוב הוא במידה רבה דינמי, גמיש ומבוסס על שיתוף פעולה לכל אורך הדרך.

כך עושים זאת נכון

על מנת להגשים את חלום העיצוב המודרני, אתם פשוט לא יכולים להתפשר בבחירת מעצב הפנים. המשרד שלי מקפיד על כמה דגשים שיסייעו להגשים את המשימה. מעבר להיכרות המלאה עם הסגנון (אם כי אני פתוח תמיד גם לסגנונות נוספים או לאחרים), אני מציע לכם את האפשרות להבין בדיוק לקראת מה אתם הולכים.

המשרד יוצר באופן שוטף הדמיות תלת ממדיות מגה ריאליסטיות של החלל המעוצב ומציג אותם ללקוח. הדבר מאפשר לראות בדיוק כיצד כל בחירה משפיעה, בדרך לעיצוב המופתי של החלל. אנחנו לא מתפשרים לעולם בחומרים, בספקים או במאמצי העבודה, ומתייחסים לכל פרויקט בחרדת קודש של ממש.

פרויקטים שלנו

לייעוץ חינם השאירו פרטים או חייגו: 072-3306073