שדרוגי עיצוב הבית פשוטים

הוסף כריות לריהוט הסלון שלך למגע נעים

אין כמו להתכרבל על ספה רכה ונעימה, מוקפת בכריות קטיפה. הוספת כריות לריהוט הסלון שלך יכולה לגרום לחלל שלך להרגיש מזמין ונוח יותר. לא רק שהם יכולים לשמש כדי לשפר את המראה הכללי של החדר שלך, אלא שהם יכולים גם לספק תמיכה נוספת לגב, לצוואר ולראש שלך. מדפוסים נועזים ועד טקסטורות עדינות, כריות זרקה מגיעות במגוון צבעים ועיצובים, כך שתוכל למצוא בקלות כאלה שתואמות לסגנון האישי שלך. בין אם אתם מתכרבלים עם ספר טוב או משעשע אורחים, שילוב של כריות בעיצוב הסלון שלכם יכול לעשות את כל ההבדל.

תלו יצירות אמנות, תמונות או מראות על הקירות כדי לגרום להם להיראות מזמינים יותר

קירות ריקים יכולים לגרום לחדר להרגיש לא מזמין וחסר ברק. פתרון קל אחד לשפר את חלל המגורים שלך הוא תליית יצירות אמנות, תמונות או מראות על הקירות. זה לא רק מוסיף עניין ויזואלי, אלא גם נותן לך את ההזדמנות להציג את הסגנון והזיכרונות האישיים שלך. יצירת אמנות אמירה יכולה להפוך למוקד בחדר, בעוד שאוסף תמונות יכול להוסיף מגע אישי. מראות, לעומת זאת, יכולות לגרום לחדר להרגיש גדול ומואר יותר על ידי החזרת אור ויצירת אשליה של יותר מרחב. בין אם אתה בוחר בעז ובהיר או עדין ומתוחכם, תליית עיצוב על הקירות שלך היא דרך קלה להפוך את החלל שלך באמת שלך.

שלבו צמחים בעיצוב שלכם – הם מכניסים חיים וצבע לכל חדר

יש משהו בצמחים שפשוט מעורר חיים בחדר. אולי זה הגוונים הירוקים התוססים או הדרך שבה נראה שהם מאירים כל חלל. שילוב צמחים בעיצוב שלך הוא דרך קלה להוסיף מגע של טבע לבית שלך. והחלק הכי טוב? יש כל כך הרבה סוגים שונים של צמחים לבחירה, כך שתוכל למצוא משהו שמתאים לסגנון ולאישיות שלך. בין אם תבחרו בסוקולנט קטן ובין אם תלכו הכל עם תאנה עלה כינור מתנשא, הוספת צמחים לחלל שלכם היא דרך בטוחה להחדיר קצת צבע וחיים לכל חדר. בנוסף, הם יטהרו את האוויר ויעזרו לך לנשום קצת יותר קל. אז אם עדיין לא קפצתם לרכבת הצמחים, למה אתם מחכים? הבית שלך (והריאות שלך) יודו לך.

שימו תמונות של בני משפחה או חברים ברחבי הבית כדי שירגיש כמו בבית

אין כמו בית, כמו שנאמר, ואחת הדרכים הקלות ביותר לגרום לבית להרגיש כמו בית היא להוסיף נגיעות אישיות. ומה יכול להיות אישי יותר מאשר להעלות תמונות של האנשים שאתה אוהב? להקיף את עצמך בתמונות של בני משפחה וחברים היא דרך מצוינת ליצור אווירה חמה ומסבירת פנים בחלל המגורים שלך. בכל פעם שאתה עובר ליד תמונה, אתה תיזכר בזיכרונות המאושרים וברגעים המיוחדים שחלקת עם הקרובים ביותר ללבך. אז קדימה, הדפס את התמונות האהובות עליך ומסגר אותן לתצוגה. הבית שלך ירגיש נעים יותר תוך זמן קצר!

החליפו וילונות ותריסים מיושנים בחדשים שמתאימים לסגנון שלכם

נמאס לך לבהות באותם טיפולי חלונות אפרוריים ישנים יום אחרי יום? אולי הגיע הזמן לעדכן את החלל שלך עם וילונות ותריסים המשקפים את הסגנון האישי שלך. תגידו שלום לאותם חלוקים מיושנים ותריסים דהויים, ושלום לאפשרויות חדשות ורעננות שיגרמו לחלונות שלכם לקפוץ. מאלגנטי ומודרני ועד חמים ונעים, ישנם אינספור סגנונות ועיצובים לבחירה שבאמת ישפרו את מרחב המחיה שלך. אז למה אתה מחכה? החלף את הווילונות והתריסים הישנים האלה היום וצור מראה חדש שתאהב לחזור אליו הביתה.

השתמשו בשטיחים כדי ליצור אזורים שונים בחדר – זה יכול לתת לו מראה חדש באופן מיידי

האם אתה מרגיש שהחדר שלך צריך משהו קטן נוסף? מנסה לשנות את זה בלי לשבור את הכסף או לעשות שיפוץ מוחלט? שטיחים יכולים להיות התשובה! לא רק שהם מספקים חום ומרקם, אלא ששימוש בשטיחים שונים במקומות אסטרטגיים בתוך החדר יכול לתת לו מראה חדש לגמרי. תוכלו להשתמש בשטיחים כדי ליצור אזורים שונים בחדר יחיד, כמו פינת ישיבה נעימה או פינת משחקים ייעודית לילדים. עם כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, אתה יכול לערבב ולהתאים דפוסים, טקסטורות וצבעים כדי שיתאימו לסגנון שלך ובאמת להפוך חלל לשלך. אז בפעם הבאה שאתם מרגישים תקועים עם חדר אפרורי, שקול להוסיף שטיח או שניים כדי לתת לו את המרענן המיידי שחיפשתם!

לקניית וילונות זברה פנו לSunless וילונות עוד היום!

לייעוץ חינם השאירו פרטים או חייגו: 072-3306073