מערכות חימום חכמות בבתים מפוארים יוקרתיים

אתם ידעתם כי בעבר להתרחץ במים חמים לא היה משהו שעושים בכל יום? בעבר, אפילו הזכות להתרחץ בכל יום הייתה שמורה למעטים. הקמה של מערכות חימום בבתים היום היא חלק אינטגרלי ממה שכל אחד מחפש בבית שלו. לא רק זה, הטכנולוגיה מאפשרת לנו להקים מערכות חכמות מרובות יתרונות שונים. על כך ועוד נדבר בהרחבה במאמר הבא. 

מה זה בית חכם ואיך הוא משפיע על מערכת המים שלכם 

מערכות בית חכם הפכו לטרנד החם ביותר היום. אנחנו מדברים על מערכת המאפשרת לדיירים בבית לשלוט על חימום מים מרחוק, להדליק את הדוד דרך הטלפון או להחליט על טיימר באמצעות לוח בקרה חכם במרכז הדירה. היתרונות של מערכת כזו הם רבים. אתם כבר לא צריכים להמתין למים חמים באמצע הלילה ואתם כבר לא צריכים לבקש מאף אחד שידליק לכם את המערכת עבורכם. מה גם שאתם כבר לא צריכים לצאת מהבית ולתהות האם שוב שכחתם את הדוד? כעת קיימת הדרך לסגור את המערכת הזו מרחוק. 

אילו מערכות בית חכם עומדות לרשותכם 

אם חשבתם כי קיימת מערכת אחת של בית חכם, אתם תגלו כי מדובר על טעות חמורה. בגדול, קיימות שתי מערכות. הראשונה, מתקשרת עם הדוד באמצעות מערכת אלחוטית התלויה באינטרנט. היתרונות של האופציה הזו ברורים. ניתן לבצע פעולות שונות מרחוק דרך הטלפון. החיסרון הוא שהמערכת כולה תלויה באינטרנט. אם הרשת נפלה מכל סיבה שהיא, אתם עלולים לאבד את הקשר שלכם עם המערכת. 

אופציה נוספת היא חיבור קווי של הדוד ללוח בקרה חכם. במקרה הזה אתם לא צריכים לחשוש מקריסה של האינטרנט משום שהמפסק המפעיל ומכבה את הדוד פשוט עובר ללוח השליטה. 

איך בוחרים במערכת הטובה ביותר עבורכם? ההמלצה היא להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהבין איך להתקין מערכת שתתאים לאורח החיים שלכם בצורה הטובה ביותר. כמובן, חלק מהשיקולים כוללים השוואת מחירים מערכות חימום מים. שכן מסגרת התקציב באופן טבעי, מכתיבה את הבחירות כמעט של כל אחד מאיתנו. 

על שימוש באנרגיה מתחדשת וחיסכון בחשמל 

במרבית הבתים הישראלים קיימים דודי שמש. הנתונים מעידים על כך שעצם ההתקנה של אותם דודים מביאה לחיסכון ממוצע של 8% בצריכת החשמל השנתית של משק הבית הישראלי. במילים פשוטות, באמצעות השמש אנחנו יכולים לחסוך לכם כסף. מה תאמרו אם נגיד שאפשר ליהנות מהרבה יותר מזה. אם אתם רוצים לבנות ברכה למשל או ליהנות ממערכת של חימום תת רצפתי, הפועלת על בסיס מים ואתם רוצים לחמם את המים ולשלם פחות על חשמל, אפשר להשתמש באנרגיה סולארית לצורך כך. 

לא רק שבאופן הזה תהליך השווא מחירים מערכות חימום מים הופך הרבה יותר כיף ופשוט, שכן אתם יכולים לראות איך אתם חוסכים הרבה מאוד כסף בשנים הקרובות. אלא, אתם גם זוכים להשתמש בטכנולוגיה ירוקה, ידידותית לסביבה. אי אפשר להתכחש ממה שקורה לעולם שלנו בעקבות ניצול גבוה מדי של משאבי טבע. אנחנו מדברים על דרך פשוטה וקלה להפוך את החיסכון באנרגיה לחלק מהיום, יום שלכם. 

לפנות לאנשי המקצוע ולקבל החלטות נבונות 

כאמור, הטכנולוגיה מאפשרת לנו למצוא לכל לקוח את הפתרון הטוב ביותר עבורו. החל מפתרונות הנוגעים למישור הכלכלי דרך השוואת מחירים מערכות חימום מים, כלה בקבלת החלטות הנוגעות לחיי היום, יום שלכם והצרכים שלכם. 

אם אתם עומדים בפני שיפוץ ואתם רוצים להפוך את החיים שלכם הרבה יותר נעימים, זה הזמן ליהנות משיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות. 

לייעוץ חינם השאירו פרטים או חייגו: 072-3306073