עיצוב בתים פרטיים

הצללה לגינה מותאמת אישית מוסיפה לכם לעיצוב הבית

נדמה שאפשר לחלק את האנשים בעולם לשני חלקים – אלו שגרים בבית בלי חצר או מרפסת ואלו שיש להם. כאשר יש מקום לצאת אליו מהבית, לנשום את האוויר בחוץ ולהירגע, זה משהו מאוד משמעותי, שרבים פשוט לא יכולים בלעדיו. בכדי שהמרפסת או החצר יהיו שמישים, יש צורך במשהו שיגן מפני תנאי מזג האוויר השונים, ויאפשר לשהות שם גם כאשר בחוץ ישנה שמש חזקה או מזג אוויר חורפי. הפתרון הטוב ביותר בכדי לדאוג לכך שמזג האוויר לא יחליט עבורכם האם תוכלו לצאת החוצה הוא התקנה של פרגולה חשמלית מתקפלת. בשביל לבצע התאמה מושלמת עבור ביתכם להצללה לגינה אנו ממליצים לכם לפנות לייעוץ של מעצבי פנים לטובת ההתאמה המושלמת!

איך עושים הצללה לגינה בעזרת פרגולה חשמלית מתקפלת?

פרגולה חשמלית מתקפלת נראית כמו פרגולה רגילה אך מאחוריה עומדת מערכת מיוחדת אשר מאפשרת לקפל את הפרגולה מבלי שיש צורך לנגוע בה. המערכת נשלטת באמצעות בקר חיצוני אשר באמצעותו תוכלו להחליט כמה מן הפרגולה תהיה פתוחה, וכמה סגורה. האפשרות לפתוח ולסגור בקלות את הפרגולה, חוסכת את המאמץ הדרוש בשביל לפתוח ולסגור אותה באופן ידני בכל פעם שצריכים, ומאפשרת פתיחה חלקית של הפרגולה מה שמאפשר שליטה מדויקת למשל על כמות האור שנכנסת למרפסת.

מהם היתרונות שישנם בפרגולה חשמלית?

בסופו של דבר כאשר הפרגולה פתוחה, אין באמת הבדל אם הפרגולה חשמלית או לא. ההבדל הגדול נעוץ בנוחות התפעול של הפרגולה, והתועלת שאפשר להפיק ממנה. מאחר ובפרגולה חשמלית האפשרות לסגור ולפתוח את הפרגולה קלה הרבה יותר, השימוש במרפסת הופך להיות נח ונעים ביותר, כך שבכל פעם שאתם נכנסים תוכלו להתאים את הפרגולה לפי ההעדפה שלכם. פרגולה חשמלית מאפשרת גם לנקז את הגשם המצטבר בחורף מעל הפרגולה בקלות רבה הרבה יותר מאשר בפרגולה רגילה.

כמה עולה התקנה של פרגולה חשמלית מתקפלת?

ישנם כמה דברים עיקריים אשר משפיעים על המחיר הסופי של התקנת פרגולה חשמלית. קודם כל מדובר במוצר שיש להתאים אותו בכל פעם ללקוח הספציפי, שהרי כל מרפסת או חצר שונה מחברתה. ולכן, גודל המרפסת הוא כמובן אחד הדברים המשפיעים על המחיר הסופי. דבר נוסף המשפיע על המחיר הוא החומר ממנו הפרגולה מיוצרת. כמובן שכל החומרים בהם משתמשים עמידים לכל תנאי מזג האוויר הרגילים, אבל עדיין ישנו הבדל באיכות של החומרים ובעמידות שלהם לאורך זמן. באופן כללי ניתן לומר שמחיר עבור פרגולה חשמלית מתחיל במשהו כמו 1800 ₪ למטר רבוע, כאשר המחיר יכול להיות גם גבוה הרבה יותר, כתלות בחומרים ובמשתנים האחרים.

לייעוץ חינם השאירו פרטים או חייגו: 072-3306073